tiistai 9. toukokuuta 2017

MITEN


IHAN LIIKAA PAHAA OLOA JA KYYNELEITÄ.
JA IHAN LIIAN PITKÄÄN.
EN MÄ TEE ENÄÄ MUUTA KUN VELLON SURKEUDESSA JA TOIVON KUOLEMAA.
VÄÄRIÄ VALINTOJA NIIN PALJON, JA ME TEHDÄÄN NIITÄ KOKO AJAN LISÄÄ.
UNET ON PELKKIÄ PAINAJAISIA JA PÄIVÄUNET VENYY PARISTA TUNNISTA KOLMEENTOISTA MONENA PÄIVÄNÄ PUTKEEN.
JOKA PÄIVÄ ON SITÄ ETTÄ VITUTTAA JOKO SE ETTÄ AURINKO PAISTAA TAI EI PAISTA, JA SITÄ ETTÄ ITKEN KUNNES KYYNELEITÄ EI ENÄÄ TUU.
EN MÄ OO EDES JAKSANUT NOUSTA SÄNGYSTÄ KUN POLTTAMAAN TUPAKKAA TAI HAKEMAAN NENÄLIINAA SITTEN KUN HIHANSUUT ON LIIAN MÄRÄT.
TEKIS MIELI POISTAA SEN YHDEN NUMERO JA POISTAA SE KAVEREISTA KOSKA MUN PÄÄ EI KESTÄ KUINKA VAIHTELEVAA KIINNOSTUS VOI OLLA,
MUT JOS POISTAISINKIN NIIN EN MÄ MITÄÄN MUUTA MIETTISI KUN ETTÄ MIKS TEIN NIIN. JA SILLON KUN ON HYVIN NIIN ON TOSI HYVÄ OLLA.
MUTTA MITEN MÄ NYT ITSENI KASAISIN KUN OON PELKKIÄ RIEKALEITA JA VOIMIA RIITTÄÄ LÄHINNÄ OMALLE PEILIKUVALLE VITTUILUUN?
TÄNNEKIN ON PITÄNYT PURKAA AJATUKSIA AINAKIN YLI KUUKAUDEN AJAN MUTTA EI SITÄ VAAN OO TAPAHTUNUT.
ON OLEMASSA ENÄÄ MUUTAMA ASIA JOISTA VOISIN SAADA VOIMAA, JOS VAAN JAKSAISIN YRITTÄÄ SEN ETEEN.
EN JAKSA. YKSINKERTAISESTI, EN VAAN JAKSA.
NYT ON TAAS KAUSI KUN ELETÄÄN NIIN POHJALLA ETTÄ HENGITTÄMINEN TEKEE PAHAA, VALOSSA ELÄMINEN TUNTUU POLTTAVAN IHOA JA NIINKUIN AINA, PÄIVÄ ILMAN ITKEMISTÄ KUULOSTAA YHTÄ ABSURDILTA KUN LOTTOVOITTO.
SUORAAN SANOTTUNA OON IHAN VITUN KYLLÄSTYNYT OLEMAAN NÄIN PALASINA, ERITYISESTI KOSKA EN VOI KOSKAAN TIETÄÄ MIKÄ ASIA TÄN POHJATTOMAN PIMEYDEN LAUKAISEE, TAI KUINKA PITKÄÄN JA PAHANA SE TULEE KESTÄMÄÄN.
JOKA KERRALLA TUNTUU VAIKEAMMALTA SELVITÄ.
IHAN YHTÄ IHMEELLISTÄ SE ON AINA, KUN TÄN KAIKEN JAKSAA KAHLATA LÄPI.
LIIAN MONTA VUOTTA SAMAA PASKAA ALKAA TEHDÄ AIVOILLE SEMMOSIA TEMPPUJA ETTÄ KYLLÄ TÄÄLTÄ ON EDES MUUTAMA ASKELMA YLÖSPÄIN PÄÄSTÄVÄ. ASIOIDEN ON NORMALISOIDUTTAVA EDES HIEMAN, EN MÄ MUUTEN ENÄÄ VOI ELÄÄ.
SE RAAPII JOKAISESSA SUONESSA JA IHOHUOKOSESSA KUINKA PAINAVALTA OLEMASSAOLO TUNTUU LIIAN USEIN. PELKÄSTÄÄN PAHA OLLA.
PIMEYDESSÄ PEITON ALLA SIIS PARAS MAHDOLLINEN. YKSIN, SILMÄT KIINNI, POSKET VETTÄ VALUEN.
KAKSI SEURAAVAA PÄIVÄÄ ON PAKOLLISIA VELVOLLISUUKSIA, JA ON JAKSETTAVA KOHDATA HUOMINEN. VAATII KAIKKI VOIMANRIPPEET MITÄ VOI KASAAN HAALIA.
SEN JÄLKEEN EHKÄ SAAN VIHDOIN LEVÄTÄ.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Que pasa?